Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2009 12:01 - Спешна медицинска помощ ?!? Ха
Автор: carol Категория: Лични дневници   
Прочетен: 500 Коментари: 0 Гласове:
0



Изпитвам неописуема болка в стомаха...някой ме реже с нож...язвата ми се е обострила...агонизирам около час, паля колата и отивам в Спешния център. С последни сили се докопвам до гише информация...трябвало да звънна на някаква си врата в дъното на коридора...отначало не искаха да ме приемат, после ме пуснаха и през ушите ми мина заповедното - "Лягай тука! " Оглеждам се - плочките по стените миришат на смърт, носи се гадна задушлива миризма отнякъде...боли ме корема....четири сестри и един лекар... дочува се медицински хумор и груб смях...някои дори си позволяват да не стават от стола си ! В другото помещение се вижда белокос брадясал дядо, който видимо агонизира, а мила старица държи ръката му и плаче...боли ме корема ! Горкият човечец лежи на някаква "количка" - дъска с колела....от нея стърчи грозно ръждива тел...гнус ме е дори да лежа на леглото... в този момент през главата ми преминава мисълта - "Ами ако точно в този момент стомаха ми се пълни с кръв? Колко ли още ми остава? " Водят друг случай - 2 годишно момченце с изгаряния по ръцете....заляло се с вряла вода...всички много му се радват...чувам зад гърба ми обаждане към "някой си" специалист да слезе да прегледа детето...боли ме корема ! Затлъстелите сестри грухтят, а лекарят задява по- младите от тях...флиртче...още едно..... ех горкия дядо, блясъка в очите му е толкова силен...женицата до него се надява да му обърнат внимание през сълзи...чува се шум от отварянето на Кока Кола...било почерпка от "някой си"....и още едно флиртче...повторен звънеж на "специалиста" за детето. Явно медика има по-важни дела. След 5 минути слиза рошав лекар , доста сънен, прави най-бързия преглед който съм виждал (около 20 секунди) и заключава да бъде изпратено в друго отделение. Боли ме корема ! МНОГО !  Опитвам се да стана ... тогава ме преглеждат... два силни натиска по корема...нямало обострен стомах..... готов съм бил ! Не знаели от какво може да е. Обяснявам за язвата, а отстреща чувам тъп въпрос - "А на теб кой ти каза, че имаш язва?" .... Имам експертиза, глупако ! Питат ме за наркотици .... боли ме корема ! Накрая нервите ми не издържат ... чудя се дали да не омета плочките с този смотаняк....но така няма да има кои да помогне на дядото ... Ставам да си прибера личната карта и някакъв документ, че са ме прегледали ... ДЪЛЖА И  5 лева ?!? Ама как така ? ТОва нали е спешен център ? Не е ли спешната медицинска помощ е безплатна ? Та нали съм социално осигурен при това ? Хвърлям парите и искам час по скоро да се махна от тази задушлива гнус...старшата сестра все още седи на стола си както в началото....минал е около половин час...Заминавам си озлобен и решен да се натъпча с обезболяващи купени с моите пари от аптеката.... и Nexium разбира се. А по пътя все така си мисля....а дядото ?  Какво ли стана с този мил човечец ....

П.С. Ако си мислите, че това се случва в някое забравено от Бог градче грешите ! 


Тагове:   медицина,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: carol
Категория: Лични дневници
Прочетен: 14169
Постинги: 5
Коментари: 1
Гласове: 24
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930